Atvykimo į Daniją deklaravimas / Mokesčių kortelės aktyvavimas / Sygesikringskort / Geltonoji kortelė
- Kokia šios paslaugos esmė?
- Kokius reikalavimus reikia atitikti?
- Užsakymo įvykdymui reikės
- Užsakymo eiga
- Užsisakyti
Kiekvienas pilietis atvykęs dirbti į Danijos Karalystę privalo susitvarkyti visus reikiamus įdarbinimo ir legalizavimosi dokumentus. Vos tik gavęs kontraktą, žmogus turi galimybę užpildyti reikiamą formą Danijos mokesčių inspekcijai, gauti laikiną socialinio draudimo numerį (CPR) bei aktyvuotis savo mokesčių kortelę. Tai reikia padaryti tam, kad būtų teisingai apskaičiuoti mokesčiai, pritaikytas teisingas neapmokestinamas minimumas- Fradrag. Norint aktyvuoti mokesčių kortelę ir gauti socialinio draudimo numerį bei leidimą gyventi, reikia pereiti kelis etapus. Pats paprasčiausias ir greičiausias būdas norint legalizuotis bei susitvarkyti visus reikiamus dokumentus – darbo kontraktas. Taip pat yra keli kiti būdai kada yra suteikiamas leidimas gyventi/registruotis (registreringsbevis) šalyje bei gauti socialinio draudimo numerį CPR:
- Studentams
- Šeimos nario statusas
- Turint žmogų, kuris laiduotų
- Turint banko sąskaitoje apytiksliai 75000 kr.
Norėdami išsiimti CPR numeri bei aktyvuotis savo mokesčių kortelę kaip dirbantis asmuo, Jūs turite atitikti šiuos reikalavimus:
- Turėti darbo kontraktą ne mažiau nei 12-15 val per savaitę netrumpesniam nei
- Asmenims iki 25 metų, mėnesinės pajamos prieš mokesčius turi būti ne mažesnės nei 5267 kr.
- Asmenims nuo 25 metų, mėnesinės pajamos prieš mokesčius turi būti ne mažesnės nei 6351 kr.
- Studentams reikalingas dokumentas, patvirtinantis įstojimą į mokymo įstaiga.
- Darantis leidimą gyventi/registruotis šeimos nario statusu arba turint žmogų, kuris galėtų už Jus laiduoti, pagrindinis reikalavimas yra pakankamos lėšos, kurios skaičiuojamos taip pat kaip ir leidimo prašantiems asmenims.
- Norint prašyti leidimo, kaip darbo ieškančiam asmeniui, reikia pateikti išrašus iš savo banko su įrodymu, jog sąskaitoje turite nemažiau nei 75000 kr. (apie 10000 eurų).
- Darbo sutarties
- Asmens dokumento ID arba paso
- Dokumentinės nuotraukos 3,5 x 4,5cm
- Jei atvykstate su šeima, taip pat bus reikalingi vaikų gimimo liudijimai bei santuokos liudijimas
Gavę visus reikiamas dokumentus užpildysime migracijos departamento anketą, taip pat užpildysime anketą skirtą mokesčių kortai aktyvuoti bei palydėsime jus į Statsforvaltning arba komuną.
Reikiamų dokumentų kopijas galite įkelti anketoje arba atsiųsti mums į info@mybaltic.lt nurodžius užsakytą paslaugą.
[gravityform id=3 title=false description=false ajax=true]